Gambit Trój-ruch Raciborza Wariant; 1. h4 a6 2. Rh3

 

Idea gambitu otwarcie naszej wieży która uwielbia przestrzeń zapewniamy jej to już z samego początku gry  jest prosta wystarczy jedno spojrzenie na pozycje i widzimy ze jest ona wygrana od początku partii bardzo finezyjna gra wiąże się z niezrozumieniem przedstawianego gambitu przez teoretyków strategii szachowej. 


Następuje pchniecie pion pole a6 kontrola rogu w pierwszych chwilach gry pozwala na dokładna obronne atakowanego pola b5 w późniejszych etapach parti.
 


Wysuniecie wieży na Pole h3 cóż za piękne posuniecie widzimy finezje w tym prostym posunięciu nasza wieża przeszywa niczym powiew zimnego wiatru w okolicach jakucka nasze posuniecie jest na tyle rozwojowe ze kończymy partie w 2 ruchy ponieważ przeciwnik jest załamany niszczymy go psychiczny wygrywamy poprzez poddanie. 
                                                      

                                                      

POV: Przeciwnika





Komentarze